Ahad, 14 Disember 2008

HARI AHAD

Macam biasa aku ke 'alam bujang sementara' pada kebanyakan hari Ahad....wife ke kelas, anak akan berada kat rumah mentua atau nenek mereka.....terpaksa plan program sorang2...arini aku spent masa kat depan komputer.......macam2 aku surf....kebanyakan yang berkaitan dengan preparation for my PhD......hasil tak menyebelahi aku arini.....dapat dua jer journal yang berkaitan........atau mungkin itu jer yang ada..... dah hampir tiga jam aku kat depan computer ni....urat belakang dah tak berapa mesra dengan aktiviti ni lagi....


Pagi tadi ketika sarapan aku terbaca banyak artikel berkaitan dengan tragedi tanah runtuh di Bukit Antarabangsa.......isu cuaca antara lain sentiasa menjadi perhatian....hmmmm.......hari ini hujan masih turun....dan aku percaya banyak rahmat diturunkan bersamanya......wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan