Khamis, 7 Mei 2009

YAHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! BARCA KE FINAL



Di minit ke 90 saya sudah pun menulis tajuk entri ini CHELSEA 1 - BARCA 0...tiba-tiba di minit ke 3 waktu kecederaan gawang Chelsea di redah Barca......goooll!!!....isteri saya yang tengah tidur meluru keluar terkejut dengan jeritan saya....ha ha ha.....lepas tu dengan muka seposen dia masuk tido balik.

keputusannya seri 1-1 bermakna Barca akan ke final bertemu MU......YAHOOOOOOOO!!!!!!!!YABEDABEDUUUUUU

18 ulasan:

  1. haha. Tadi dah kecewa n ngantuk. Lepas2 gol, pergh.Segar mata. Penyokong chelsea kena boo balik.haha.

    BalasPadam
  2. ana sangat gumbira lah

    BalasPadam
  3. Luckyyy oh barca!
    phewww... last min!

    Gooo Barca!

    BalasPadam
  4. kekeke
    menang gak la ek?
    mintak2 barca menang ngan man u
    hahaha

    BalasPadam
  5. sama dgn somiku...
    blk2 dr mamak jerk dgn excitednye dia bercerita! mula2 dia ingat da takde harapan sekali last minute...goalllllllll!suka bangat!!motipp??

    BalasPadam
  6. hooreyy..
    hahaha..
    jupe MU nati..
    xsabo..xsaboo..
    =p

    BalasPadam
  7. walau ku tak layan bola nie.. tapi ku tahu jugak hubbyku tengok bola...bersengkang mata malam2 :)

    BalasPadam
  8. Isk...mcm maner chelsea blh kalah nih...makin menjadik la Man United nih...kena start buat solat hajat ni...kasi barca menang!!!!~~~ Yang penting Man U kalah!!!!!Hahahhahah

    BalasPadam
  9. xpnah percaya ngan apa yang blaku smalam.....hnya mnganggap pkra smlm as a scene in my nightmare.....tp harap kmaraan barce mmpu tundukkan team ferguson yang kurang digemari tu

    BalasPadam
  10. haha..
    nseb bek barca mng..
    yes2!
    kalo x,msti si dia badmood gler..
    haha

    BalasPadam
  11. rupa-rupanya ramai yang sokong Barca...cayalah

    BalasPadam
  12. mlm td pun sy terkejut dgr org2 kat warong bwh..menjerit gol..kehkehkeh..

    BalasPadam
  13. ape cite sokong barcelona...orang MU lah! sokong MU!!!

    BalasPadam
  14. nice n very beatiful game dat nite... yippeeesss... Barca & Liverpool 4eva... wpun Liverpool dah bungkus... T_T ahakzzz...

    BalasPadam
  15. good luck to Barca ( I am a Chelsea fan by the way)

    BalasPadam
  16. wow. Barca vs MU di final. Penat ikut kerenah politik, Barca la penglipur lara. Sokong Barca. Meluat tengok penyokong MU di tempat keja. hehehe.....

    BalasPadam
  17. Hopefully Barca menang.. bagi FANatik MU senyap skit.. jgn marah ye MU fan..

    BalasPadam