Selasa, 12 Mei 2009

BUBAR ATAU UTP

Ekoran daripada keputusan mahkamah yang memberi hak kepada DS Nizar sebagai Menteri Besar Perak, satu diantara dua perkara dijangka akan berlaku tertakluk kepada mana yang dulu.

Bubar atau Undi Tidak Percaya.

Pernah dengar Politik Boomerang?

Siapa baling boomerang? siapa kena boomerang?

Tungguuuuuu

15 ulasan:

  1. heh
    ku tunggu
    cam swonok lak layan perak ni

    BalasPadam
  2. Nak baling kena la dengan caranye...

    BalasPadam
  3. sebenarnya boomerang yang dibaling belum berpatah balik mengenai tuannya lagi....tunggu sedikit masa lagi...kita akan lihat siapa pembaling boomerang sebenarnya....masih ada cerita menarik selepas ini.

    BalasPadam
  4. belum tentu lagi... boleh buat rayuan kan...?

    BalasPadam
  5. buat sahaja Undi Tidak Percaya.

    Membubarkan DUN adalah kerja sia-sia.

    Menyusahkan Rakyat Negeri Perak sahaja.

    Kalau nak bubat tunggu 3 atau 4 tahun lagi.

    BalasPadam
  6. Semoga DYMM Sultan dapat hidayah..nak bagi perelok rakyatnya..

    org yg duk kat Perak,Rakyat Perak yg duk kat luar, org luar..bawak-bawak bertenang !!!

    BalasPadam
  7. haha. Ntah. Perak skrang dah jadi mcm tunggang langgang. Mintak simpang Malaikat 44 jadi kekacauan mcm di Thailand dan Indonesia. Apapun, biarlah masa yg menentukan.

    BalasPadam
  8. Bubar lebih baik. Baru 'gentlemen' punya politik. Selesai masalah. Selesai PRN nanti sapa2 yang masih tak puas hati terus hantaq pi Kamunting. Biaq depa berpolitik kat sana siang malam. Sudah mual nak muntah dengan politik sepanjang musim nihhh!

    BalasPadam
  9. Hanya org Melayu Islam yg belajar dan faham fakta sejarah di Perak sahaja yg tahu kerajaan yg mcm mana yg baik utk Negeri Perak.
    Please say NO. NO. NO. to Kerajaan Nizar Namrud Bintang TIGA.Rakyat Islam Perak tak kisah jika di perintah oleh kerajaan seperti di KELANTAN(PAS) dan TERENGGANU(BN).Harap semua Melayu Islam Faham.

    BalasPadam
  10. Panas sungguh cuaca di bumi Perak sekarang ni.. Dah la ujan pun sikit2 je.. Panas plak ngan isu ni.. hehe..

    BalasPadam
  11. Kalau bubar DUN, PAS kena guna otak sikit. Belajar dari kesilapan. Jangan jadi boneka lagi. Berani minta bubar mesti berani tambah kerusi PAS. Jangan harap Melayu Perak nak undi PR jika kerusi-kerusi mereka ciput dan ada chop made in china.

    BalasPadam
  12. tp smlm zmbry dpt blk title kan??adeh penin!

    BalasPadam
  13. kembalilah kepangkuan rakyat...

    BalasPadam
  14. apa nak jadi dgn perak ni, mmg pening gila tgk sekejap tu sekejap ni, agak2 kan, sapalah pembaling boomerang itu sebenarnya, JASA? :) hehehe...

    BalasPadam