Selasa, 21 April 2009

ANAK NOT FOR SALE

Utusan Online

MUMBAI 20 April - Bapa pelakon cilik, Rubina Ali dalam filem Slumdog Millionaire menafikan cuba menjual anak perempuannya itu, selepas akhbar Britian mendakwa dia meletakan harga untuk menjual anaknya sebagai anak angkat.

Media India hari ini berkata, Rafiq Qureshi menyifatkan berita yang disebarkan di seluruh dunia, bahawa dia mengadakan perjumpaan dengan seorang lelaki yang mendakwa dari Asia Barat yang mahu mengambil anak perempuannya berusia sembilan itu semalam sebagai suatu pembohongan.

P/s: Kalau benar, sedaplah telinga mendengarnya...walaubagaimanapun saya tidak berhasrat untuk menarik balik kenyataan saya sebelum ini yang berbunyi, "Duit kalau digulung dan dicucuk ke mata, mata jadi buta"....tak percaya cuba la tengok...:p

2 ulasan:

  1. trima kasih sbb jd follower..sedih sgt tgk video penderaan tu..isk jahat btul la mak budak tu,xder belas lgsung kt budak kecik..kena dakwa tu..huhuhuhu

    BalasPadam
  2. SAya sokong. Duit boleh membutakan mata kita. Apapun, cciter slumdog ni best. Even takde action or so on, tapi stil touching. Apapun, best blog abg ni.
    Cargas.

    BalasPadam