Isnin, 22 Jun 2009

SENGAJA SOMBONG

Hampir sebulan saya tidak melayari mana-mana blog termasuk blog saya sendiri. Memang wujud sedikit kekangan untuk saya mesra dengan blog di akhir-akhir ini...namun bukanlah sehingga tidak berpeluang langsung.....sengaja saya cuba bersikap sombong sementara semua kekangan menjadi reda.
Hari ini saya kembali menjenguk.....hah..memang banyak yang saya tertinggal. Itulah bahana bersikap sombong kepada blog rupanya.
Perkara pertama saya lakukan ketika kembali menjenguk blog ini adalah membaca komen-komen yang belum terbaca dan terbalas........seterusnya cuba mengenali blog follower2 baru.

SALAM BERSUA KEMBALI SEMUA BLOGGERS YANG DIHORMATI.

12 ulasan:

  1. Wah Jasa, lama cuti. Cuti-cuti Malaysia ke?

    BalasPadam
  2. wah!! Pergi bertapa ke??? Mesti banyak ilmu bawa balik ni. Sebulan.. sawang-sawang degil pun dah tersangkut-sangkut ni.
    Selama kembali. Selalu kemaskin ya.!

    BalasPadam
  3. hohohohohoho, salam bro ` sombonk xper ~ jgn lupa dah ler ... hohohoho. cepat2 kuar stry sal bola plak ... xexexexexe .. glory2 MU! larixxxxx

    BalasPadam
  4. Setelah digodek-godek umah baru...disepah-sepah umah lama...dia mula kembali bersama internetnya di RUMAH BARU!!!hihihihih

    BalasPadam
  5. yuhoo..
    abg jasa da kmbali..
    mgkin ilang sbulan tuk mraikn kjayaan barca..
    =)

    BalasPadam
  6. salam bro..selamat kembali berblog..pertapaan yg berjaya ke tak?..lama menyepi..hehe..hope bro happy n ceria hendaknya..:)

    BalasPadam
  7. salam.. lama xupdate mesti byk citer baru~

    BalasPadam
  8. Bro,
    Dapat projek baik ke? Bok ckit.

    BalasPadam
  9. salam....apa kabaq?? lama x dengaq cerita...

    BalasPadam
  10. Salam Bro JASA,

    Kekadang sikap sombong kita bertempat, apa lagi di dalam kekangan sesuatu. Saya lihat sejak naik pangkat ni bro langsung tidak memberikan pandangan kepada blog followers kengkawan.

    Tentu mereka rindu dengan suara saudara.

    BalasPadam