Isnin, 16 Februari 2009

DAVID PAKAI SONGKOK



Akhbar Utusan Malaysia meletakkan tajuk berita David Arumugam (Alleycat) menerima anugerah daripada Sultan Pahang yang membawa gelaran Datuk di kepala halaman utama. Saya tersenyum sedirian melihat gambar yang dipaparkan. Bagi saya penganugerahan tu memang layak diterima oleh David dan saya yakin ramai yang sependapat dengan saya lebih-lebih lagi apabila penganugerahan yang diterima oleh Shah Rukh Khan dibuat perbandingan...tapi apa yang membuat saya tersenyum sendirian adalah apabila melihat gambar David bersongkok....membayangkan David menerima anugerah Datuk bukanlah sesuatu yang asing tapi tidak pernah terfikir oleh saya bagaimana David memakai songkok....semua tahu David memang sinonim dengan gaya rambut afronya....besar pula tu....bila ditekan songkok ke kepalanya, rambut yang lebih tetap kembung di bawah....dah jadi macam *****.....apa-apa pun tahniah kepada David. (Gambar tertera bukan dari Utusan Malaysia....rambutnya tak jelas...hee)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan