Selasa, 23 Mac 2010

KERAJAAN 16 SEPTEMBER MELAPORKAN

Ada di antara kita yang terus setia kepada kepercayaan asal

Ada di antara kita telah hilang kepercayaan

Ada di antara kita yang bersyukur kepada tuhan bila kebenaran dilihatkan

Ada di antara kita lantas mengeluarkan kenyataan yang songsang dengan pemakaiannya

Ada di antara kita yang lari bagai tikus cencorot

Ada di antara kita yang menghalalkan pembohongan dan mengharamkan pendedahan kebenaran

Ada di antara kita tak ambil POT

Ada di antara kita yang berkata ' lama dah aku tahu'.

Ada di antara kita yang tertelan anak tekak sendiri

Ada di antara kita yang diam seribu bahasa....malu mengaku kesilapan

Ada di antara kita yang terbukti tidak setia

Ada di antara kita kelihatan seperti jaguh

Ada di antara kita pantas merebut peluang.....menangguk di air keruh

Ada di antara kita yang berlagak seperti ulamak...tapi kenyataannya....ulamak ker?

Ada di antara kita menjadi seperti ulamak mabuk todi....sekejap ke kanan sekejap ke kiri

Ada di antara kita yang rasa terinaya

Ada di antara kita rasa dirahmati

Ada di antara kita rasa macam nak mati.

Ada di antara kita (puad timbalan menteri) secara tak sengaja mengaku bahawa beliau bukanlah seorang yang setia dan bijak menilai...kesian kat orang yang setia tak dapat apa-apa

Ada di antara kita....seronok dapat bahan tulisan blog....heee

KERAJAAN 16 SEPTEMBER MELAPORKAN

4 ulasan:

  1. yang terakhir tu sangat bersetuju =D

    BalasPadam
  2. ZHARIF BADRUL- yang lain?

    BalasPadam
  3. yg pentg
    pilihanraya
    pergi mengundi
    hehe

    BalasPadam
  4. joegrimjow--memang. sangat penting tu

    BalasPadam